2012. február 26., vasárnap

Mese -mese meskete

Milyen hülye egy cím. Mindegy most írok ami eszembe jut, mert felszólítottak rá:)

Tatár bifszteket ennék pirítóssal.
Meg szeretnék még egy masszőrt is mert elgémberedtem mindenfele. Ez a fekvő gipszezés nem leányálom. Ha meg felkelek aerobikozni, olyan vagyok mint egy ügető fél lábú kecske. Hehe. Na szépen leírtam magam.

Na fejlemények: elzsibbadt a jobb kezem, na meg a bal is kissé. Hogy miért? A múltkori bejegyzésbe írtam, hogy már két éve nem hímeztem. Na ez már nem igaz. Három napja egyfolytában hímzek.
Találtam egy aranyos mintát illatpárnához. Na most ezt csinálom ezerrel. Majd mutatok képet is csak ez a gyermekem gépe és engedélyt kell kérnem, hogy összeköthetem-e a telefonommal, amivel fotózok. Múltkor lementettem egy fotót neki, tetszett is rajta a pillangó. Mert a drága pillangó mániás:) csak a bibi az volt, hogy bekaptunk vele egy vírust. Fúj kis rusnya! Azóta kiabál a gép, hogy valami nem oké. Bár futtattam én is rajta vírus ölést, ez egy nagyobb falat lesz majd profi kell hozzá.

Holnap varratszedés és egy új gipsz vár rám. Gipszből a drága műanyagot kérem, mert ez a fél gipsz is egy mázsa, ha meg körbegipszelik akkor leszakad ez a nyamvadt lábam. Bár lehet a súly miatt meg jó izmos lenne. Hát nagy dilemma. Na, mindegy úgyis kaptam jobb külső szélre egy írdatlan nagy vágást, ás egy elefánt bokát. Brühühü. Pedig olyan szép vékony bokám volt. Nagy dagadt sonkával a végén. Hehe. Minden nem lehet tökéletes. Én sem. Asszem betekeredtem. Na megyek tornázok egy kicsit a mankókkal.

1 megjegyzés: