2012. február 22., szerda

Itthon

Szerda délután hazaengedtek a kórházból!
Persze fekvő gipszem van még mindig:(
És néha fájok, elegem van a fekvésből, a mankóval való ugrálásból, a bénaságból, a tehetetlenségből!
Varratszedés péntek helyett csak hétfőn, mert csak akkor tudnak elvinni a gyerekek:(
De még így is hetekig nem léphetek a lábamra!
Ja, hab a tortán: minden reggel véralvadásgátlóval szúrkálnom kell magam. Nem vészes, megtanultam egyből hogyan kell, mert inkább ez mint a trombózis.
Na, szép kis bejegyzést írtam, kicsit lehangoló, de amint lábra állok elkezdek alkotni és akkor vidámabb bejegyzéseket találtok.
Márha valaki még olvas engem:)

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok, vigyázz magadra ;-)!

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulgassál, pihengessél... kötögessél, hímezgessél, olvasgassál (azokat lehet ám ágyban is!)... helyettem is.
    Kitartás!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Mivel nincs mosógépem, ezért ma mosást tartottam. Fél lábon állva, beteg lábbal kádra térdelve, jó mélyen behajolva. Még jó, hogy pasi nem olvassa a blogom :) Egy előnye van az ugrálásnak, meg erőlködésnek, kezdek izmosodni. Bár az asztmám tiltakozik, de kit érdekel, ha már nem bírom kifekszek, mint most is.

    VálaszTörlés
  4. Mire lekerül a gipsz fitnesslady leszel! :-( :-D

    VálaszTörlés