2012. március 1., csütörtök

Casablanca



Tegnap sikerült megnéznem ezt a klasszikus filmet. Mennyit késtem vele 50-60 évet? Ja, én még nem is vagyok ilyen öreg:)Most nem fogok film összefoglalót írni, mert gondolom mindenki látta már. Ha nem, akkor gyorsan nézzétek meg! Nekem tetszett. kicsit előbb is megnézhettem volna. Mondjuk úgy 20 évvel ezelőtt:)

Ezt a kis nyolcast sikerült összehímeznem. Mennyi is, 2-3 nap alatt?
Meg vagyok elégedve magammal. (váll veregetés)

Visszatérve a tegnapi napra: igazi családi viszály volt. Nem sok kedvem van róla beszélni. Írni. Mesélni.
Lényeg: ma már kaptam ebédet, beszéltünk is egymással. Nem kért bocsánatot:(
A kisebbik tegnap a rinyálásomra hazajött. Pillanatok alatt rendet rakott. Aztán megkérte az árát:) Ez van. Bár a kérése jogos volt.

Jaj mondtam már mekkora ökör vagyok?
Elfelejtettem a háziorvosnak leadni a kórházi papírokat. Csak ma küldettem be, mert ugyebár én nem vagyok járó képes. Lecseszés, és egyebek. Hétfőn kiderül mi lesz. Mehetünk Székesfehérvárra, mert üzemi balesetem volt, de mivel nem adtam le időben a papírokat, ezért lyukas lesz a beteg állományom. Vagy nemtom mi lesz. Hétfőn kiderül. Mondjuk, legalább telefonálhattam volna a dokinak:( Mondom egy ökör vagyok!
Helenwolf

3 megjegyzés:

  1. Még én sem láttam a filmet... az baj? Mingyá 40 leszek...és még ezt sem láttam! Hááát élet ez???
    Ilyet én is akarok hímezni!!!
    Nagyon aranyos!
    ...még a végén megjön a kedvem a hímezgetéshez.
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Legközelebb vigyázzál az olyan kijelentésekkel, hogy mit nem csináltál már évek óta, mert azonnal neki állsz! :D

    Tök jó lett!

    jól nézhet ki összevarrva is!

    VálaszTörlés
  3. hola, he conocido su blog y me gusta mucho, cuando he visto ese pie escayolado me ha recordado a mi, hace 2 años me rompi el tobillo, y perone en dos partes, estuve 3 con la escayola y 4 de rehabilitación que tuve que empezar a andar como si fuera una niña pequeña,... te sigo y me alegro conocerte, le invito a mi blog por si quiere conocerme. Besitos

    http://silvia-artesaniadelsur.blogspot.com

    spbavg1@gmail.com

    VálaszTörlés