2010. február 14., vasárnap

Valentin nap, avagy mi van a Bálintokkal?

A szerelmesek napjára mindenki szívecskékben gondolkodik. Sajnos tavaly elpuskáztam egy ugyanilyen szívet, de kárpótlásképp az idén ismét rátaláltam egy kis krumpli mutánsra!
Tudom az utóbbi időben nagyon fukar voltam a feltöltögetéssel. Az utolsó bűnösöket, most bemutatom. Horgolási görcsöm van. Ezt nem tudom másképp elmondani. Szeretem csinálni, mert akkor rakom le amikor akarom, és ha véletlenül elrontom, pillanatok alatt le lehet fejteni.
A a tutyikat itt fedeztem fel kockás világ blogjának jóvoltából. Egy nap alatt majdnem meg lehet csinálni egy párat. Jó, mondjuk egy hét végi nap, mert ha dolgozom akkor egy nap mondjuk fél pár és harmadik napon befejezem rosszabb esetekben. Persze képes vagyok addig böködni amíg begörcsöl a kezem.
A háttérben az a kis szőnyegféle egy zseníliának indult, farmer darabokból és "fürdőruhafoszlányokból". Tudom agyrém vagyok, de én mindenféle maradékot felhasználok, ja és még mindig nincs befejezve, mert meguntam a felvagdosását, mert mindig elvágtam a hátulját is! Hehe! Már van rajta két folt plusz még egy lyuk, ami arra vár hogy ismét befoltozzam, de majd csak a végleges vagdosás után, mer amilyen ügyes vagyok még egypárszor összekaszabolom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése