2009. július 22., szerda

Felülvizsgálat

Nagy okos főorvos eldöntötte, hogy én már hétfőn dolgozhatok.
Ja, hogy nem hajlik az ujjam, és majd lejön a körmöm!
Kit érdekel. Az okostóni ott hajlítgatta az ujjam ahol el sem törött!
Holnap megyek Üzem orvoshoz. Hátha!
Dolgoznék én, de nem tudnak irodai munkát adni. Ja, hogy nem vagyok fizikai melós!
Akkor most mi is van?
Dolgozz míg beledöglő! Ottan hagyod még egy ujjadat. (Hátha akkor nem tudok majd alkotni)
A hab a tortán megint lerúgtam a lábam ujját. Igen, kitaláltátok: eltörtem azt is!
Hehe. Most aztán mi legyen?
Semmi. Mehetek dolgozni. Sántikálva, parázva a drótkötéltől.
Ennyi.

2 megjegyzés:

  1. Te szegény, mindig történik veled valami. Gyógyulj meg gyorsan!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Még nem veszett az ügy, holnap menek az üzemorvoshoz. Törött lábujjra nem lehet zárt cipőt húzni! hehe:)

    VálaszTörlés