2009. június 19., péntek

6 nem túl lényeges dolog

Valika játékra hívott.

A játék szabályok:mondjunk el magunkról 6 NEM túl lényeges dolgot, amit kedvelünk említsük meg linkkel aki játékra hívott minket válasszunk 6 blogolós társat, akinek továbbadjuk a játékot.

Mivel ma egész nap fájt a fejem én inkább a negatív dolgokat fogom megemlíteni:

1. Utálom az érthetetlen emberek.
2. Gyűlölöm, ha valaki a kérdésemre nemmel válaszol, aztán elmondja ugyanazt amit én, csak másképp.
3. Ki nem állhatom a bagósokat.
4. Nem sok türelmem van a gyerekekhez.
5. Nem szeretem a vaksi szemeimet.
6. Idegesít ha fáj a fejem.


És akiket én hívnék játékba:

Ankaaa
Evikusz
Lilang
Lonci
Rózsa és pillangó Most látom téged már hívak, ezért Sziszét hívom helyetted.
Nina

5 megjegyzés:

  1. Wazze! Me nem tudtam, hogy Te is megnéznéd :)
    Jövőhéten még elmehetünk! Elvileg szerdán játszák utoljára. Na? Megyünk?

    Köszi a meghívást, összeszedem a gondolataim és leírom :)

    VálaszTörlés
  2. OK!
    Én már most mentem volna, de már nem értem el a 9 órait!

    VálaszTörlés
  3. Moziba bármikor mehetünk! Szólj és én ugrok!

    VálaszTörlés
  4. Írtam mailt. Remélem, jó még a citromos címed...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy játszottál velem!

    VálaszTörlés