2009. március 3., kedd

Naptár

Kb egy éve kezdtem nézegetni a blogokat. Akkor fedeztem fel, hogy havonta hímeznek a lányok egy-egy képet a megfelelő hónapról. Blog itt. Hétvégén megkívántam tőlük. Ennyit haladtam. Az édes kis rózsaszín ráma szombati talis szerzemény!
Talált anyagra kezdtem el, ezért jól rá is faragtam. Lehet látni, hogy szinte nincs is széle. Bal oldalon épp egy kis leheletnyi. Majd érdekes lesz beszegni!
Ahol csak lehet szín váltós fonalakat használok, mert imádom őket. Az osztott szálasak nekem mindig becsomósodnak. Valamit bizti nem jól csinálok. Segíthetnétek benne!

8 megjegyzés:

  1. el kell keserítselek nekem is sokszor becsomósodik:S
    mióta rövidebbel dolgozom azóta nem:)
    nagyon yoo a minta:)

    VálaszTörlés
  2. új design:D
    egyre jobban megszeretem a rózsaszínt:D

    VálaszTörlés
  3. Hát ez tényleg jól ki lett centizve ;)

    Sajnos nekem is csomósodik. De sokban attól is függ, hogy milyen márkájú a fonal, illetve valóban az is, hogy mekkorát vágok le belőle. Pl a Dimensions fonalakból muszák kicsiket vágnom, mert idegbetegségben kimúlnék egyébként.
    Néha ha látom, hogy csavarodik, vagy megcsomóztam, akkor miután kibontottam el szoktam engedni a tűt, lógatom, hogy kitekeredje magát.

    VálaszTörlés
  4. na bocsi az elirásért: muszák=muszáj

    VálaszTörlés
  5. Én is kilógatom a tűt,mint Mariann, mert sokszor csomósodik. A csomó egy fajtáját ki lehet szépen simítani, csak utána újra és újra ugyanott lesz megint csomós.

    Hú, nagyon kicentizted!!! Így akartad, mert nehéz lesz utána felhasználni bármihez!

    VálaszTörlés
  6. Aranyos lesz nagyon,de tényleg jól kicentizted.Mit készítesz belőle,bannert?

    VálaszTörlés
  7. Hát rájöttem a hibámra. Egyszer a tanító néni gyakorlati órán mondott egy mesét két szabóról az egyik rövid cérnákat fűzött a tűbe, és szép komótosan megoltögette a varrni valóját. A másik a róka azt gondolta, hogy ajd jó hosszú cérnát fűz a tűbe, és akkor hamar végez, mert nem kell folyton a újabb cérnákat befűzögetnie. a hosszú szál miatt ki-be ugrált az ablakon,ezért jó sokára végzett.
    Namármost én is jó hosszú cérnákat fűzök a tőbe, merthogy "jóhosszúazénkarom" és sprórolok a cérnaszálakkal. Ergo:jó hűlye vagyok, mert csomósodik, és a végén már jó csúnya a szál. Nameg kicentizem az anyagokat is:)))
    Igen banner lesz belőle, ha megérem és hozzá tudok majd passzítani valami szép kis szegélyt.
    Egyébként úgy örülök, hogy ennyien válaszoltatok!

    VálaszTörlés
  8. szerintem mi meg Örülünk h Örülsz:)

    VálaszTörlés